یک از قدیمی ترین فعالان در حوزه هیدرولیک و پنوماتیک و تامین کننده قطعات هیدرولیک از جمله جک هیدرولیک ، پمپ هیدرولیک ، یونیت هیدرولیک می باشد.
طراحی و ساخت جکهای هیدرولیک با سایز های مختلف : جکهای یکطرفه و جک های دو طرفه – جکهای آنتنی از دو آنتن تا ده آنتن در دو نوع یکطرفه ودو طرفه – جک های مرکب درهم پیچ استثنا – ساخت یونیت در صورت سفارش – ساخت پرس خم برش سیستم های هیدرولیک
تهران قطب صنعتی ایران است و برای ایجاد کارخانه و کارگاه صنعتی طبیعتا به سوله و ساخت سوله نیاز می باشد. شرکت ساخت اسکلت فلزی تپکو به ساخت انواع سوله در تمامی مناطق تهران می پردازد و بهترین کارخانه سوله سازی است.اسکلت فلزی بنا به وسیله طراح پیاده سازی می گردد این طرح ها بایستی به وسیله بازرسان کیفیت محاسبه گردد.مهم ترین بخش سوله سازی ایجاد کردن سازه است بعد از تشکیل ان سوله برای نصب به مکان مربوطه منتقل و توسط تکنسین های آن نصب می گردد.
شرکت سازه های فلزی تپکو با داشتتن ابزار آلات و تجهیزات فنی مجهز ساخت انواع سوله های صنعتی را تجربه دارد. شرکت سازه های فلزی تپکو سوله های مقاوم و مستحکم می سازد. در کوتاهترن زمان ممکن سوله های صنعتی را تحویل می دهیم. مناسب ترین قیمت را در بین کارخانه های سوله سازی داریمساخت سوله مناسب ترین ایده برای ساخت مرکز صنعتی و کارگاهی و تجاری است.که برای آنها از نظر قیمت و مقاومت بسیار بصرفه می باشد.
ساخت اسکلت فلزی تپکو از بهترین کارخانه ها و معروف ترین کارخانه ها در زمینه سوله سازی در تهران می باشد.دانش و مهارت ساخت سوله صنعتی را دارد.برای ایجاد و ساخت انواع سوله و بنای کارخانه ها با اسکلت فلزی تپکو در ارتباط باشید.سوله ای که در مقایسه با سازه های مشابه وزن کمتری دارد سوله سبک گفته می شود.سقف این سوله های سبک طبق محاسبات خاص به صورت شیب دار طراحی می شودسوله تک دهاانه و قوسی مهم ترین نوع سوله ها هستند که بر اساس نیاز مشتری طراحی و اجرا می شوند..جهت ساخت سوله بایستی نیاز مشتری در نظر گرفته شود و بر اساس آن سوله ساخته شود.ساخت سوله برای اجرای خط های تولیدی مثل اتومبیل، مرغداری، ساخت کارخانجات و … در شرکت ساخت اسکلت فلزی تپکو انجام میشود.ساخت اسکلت فلزی در شرکت تپکو از جنس فولاد می باشد و تیر و ستون هایی را به صورت عمودی و افقی به هم متصل می نماید.اسکلت توسط ستون ها و تیرها ساختمان را پایدار نگه می دارد.اسکلت فلزی هر ساختمان از سازه های فولادی جدا از هم تشکیل شده که این سازه های فلزی باید به طروق مناسبی به یکدیگر متصل شوند. اتصالات بکار رفته در ساخت اسکلت فلزی از نوع جوشی، پرچی و یا پیچ می باشد. ساخت اسکلت فلزی به دلایلی نظیر کیفیت بالاتر، مقاومت و استحکام بالا، قیمت مناسب اسکلت فلزی جای اسکلت بتنی را گرفته است.
ساخت جک هیدرولیک - سازنده جک هیدرولیک
طراحی و ساخت جک هیدرولیک به متخصصین و کارشناسان خبره رعد هیدرولیک تماس بگیرید.
جک وسیله ای است که برای بلند کردن بارهای سنگین از نیرو استفاده می کند. مکانیسم اصلی که نیرو اعمال می شود، بسته به نوع خاص جک متفاوت است، اما به طور معمول یک پیچ یا یک سیلندر هیدرولیکی است. جک ها را می توان بر اساس نوع نیروهایی که به کار می برند دسته بندی کرد: مکانیکی یا هیدرولیکی.
جکهای هیدرولیک به نیروی تولید شده توسط فشار بستگی دارد.
اگر دو سیلندر (بزرگ و کوچک) به هم متصل شوند و به یک سیلندر نیرو وارد شود، فشار مساوی در هر دو سیلندر ایجاد می شود. با این حال، از آنجا که مساحت یک سیلندر بیشتر است، نیرویی که سیلندر بزرگتر تولید می کند بیشتر خواهد بود، اگرچه فشار در دو سیلندر ثابت خواهد ماند.
جک های هیدرولیکی برای بلند کردن بارهای سنگین به عواملی بستگی دارند: آنها از پیستون های پمپ برای انتقال روغن از طریق دو سیلندر استفاده می کنند. پیستون ابتدا به عقب کشیده می شود، که توپ شیر مکش را در داخل باز می کند و روغن را به محفظه پمپ می کشد.
هنگامی که پیستون به جلو رانده می شود، روغن از طریق یک دریچه کنترل تخلیه خارجی به داخل محفظه سیلندر حرکت می کند و دریچه مکش بسته می شود، که منجر به ایجاد فشار در داخل سیلندر می شود.
در گذشته با بسیاری از اصول هیدرولیک و کاربردهای آنها آشنا بودند.
مصری ها و مردم باستان فارس، هند و چین با استفاده از سدها و دروازه های شلنگ برای کنترل جریان آب در امتداد کانال ها برای آبیاری و مصارف خانگی انتقال می دادند.
بلند کردن یک خودرو یا وسیله نقلیه دیگر برای بیرون آوردن لاستیک های آن برای حمل صدها صنعت در جرثقیل ها مجهز به جک های هیدرولیکی برای حمل بار هستند آنها در سکوهای بالابر بکار می روند.
جک هیدرولیک برای بلند کردن اتومبیل ها برای تعمیر و نگهداری تعویض لاستیک استفاده می شوند.
جکهای هیدرولیکی در موارد بسیار دیگری استفاده می شوند در تجهیزات ساختمانی، در بالابرهای سکو، دست زدن به مواد حتی حرکت زمین استفاده می کنیم.
جک هیدرولیک بر اساس قانون پاسکال کار می کند. نیروی کوچکی روی ناحیه کوچکتر از مایع هیدرولیک اعمال می شود و این نیرو مقداری فشار در مایع ایجاد می کند. سپس این فشار به منطقه وسیع تری در خروجی وارد می شود تا نیروی کافی برای بلند شدن بار تولید شود.
عاملی که باعث می شود جک هیدرولیکی متفاوت و یا بهتر از سایر جک های معمولی باشد؟ جک هیدرولیک می تواند در عرض چند ثانیه می تواند اجسام مورد نظر شما را بالا ببرد.
مزیت های جک اطاق نیسان
نمایندگی فروش انواع جک روغنی و ساخت جک هیدرولیک، بالا نرفتن جک هیدرولیک، تست جک هیدرولیک، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش،با شماره ۰۹۱۲۴۰۱۹۹۱۶سازنده جک اطاق نیسان و سازنده جک اطاق نیسان کرج رعد هیدرولیک تماس بگیرید.
• ساخت جک کمپرسی نیسان
• تعمیر جک هیدرولیک هیدرولیک کمپرسی نیسان
• رفع روغن ریزی جک کمپرسی نیسان
• گاردان پمپ کمپرسی نیسان
۰۹۱۲۴۰۱۹۹۱۶
رعد هیدرولیک در ساخت پیچیده ترین جک ها آماده پذیرش سفارش می باشد.
• ساخت جک کمپرسی نیسان
• تعمیر جک هیدرولیک هیدرولیک کمپرسی نیسان
• رفع روغن ریزی جک کمپرسی نیسان
• گاردان پمپ کمپرسی نیسان
نصب جک کمپرسی نیسان تهران، سازنده جک اطاق نیسان مجهز به قطع کن در داخل جک تعبیه شده است. ۵سانت مانده به اتمام آنتن ها شیر تخلیه بصورت اتومات از نقطه فشار بحالت کم فشار تبدیل میشود و هیچگونه آسیب به جک وارد نخواهد شد.
در صورت هرگونه اختلالی در پمپ و یا روغن و یا سیستم مکانیکی ماشین،پلاتفرم اطاق و سازه ماشین خرابی نمی گردد.
این روش در جکهای انتنی برای اولین بار در کشور عزیزمان در واحد صنعتی رعد هیدرولیک انجام می گردد.
افتخار همکاری و ارسال اطلاعات فنی در خصوص هیدرولیک آماده را داریم.
رعد هیدرولیک در ساخت پیچیده ترین جک ها آماده پذیرش سفارش می باشد.
کیوسک تلفن عمومی در سایت تهران نورگیر به تحلیل آن میپردازیم
این روزها با وجود انواع و اقسام تلفنهای همراه و وجود اینترنت دیگه اون حس انتظار توی صف یا اون نگرانی برای اتمام زمان مکالمه و قطع شدن ناگهانی تماس رو تجربه نمیکنیم. خیلی مشخصه که استفاده از کیوسکهای تلفن عمومی در کل جهان خیلی کم شده . ولی ببینیم اصلا تاریخچه اونها چی بوده !
اولین کیوسک تلفن عمومی جهان در برلین آلمان در سال 1881 افتتاح شد .
اول بلیط های کاغذی و بعد از اون سکهها امکان برقراری تماس رو برای افراد ایجاد میکردند. تلفن عمومیهای لندن که میشه گفت از معروفترین تلفن عمومیها هستند هم در سال 1920 افتتاح شدند. بعد از اون هر کشوری که تکنولوژی تلفن در آن وجود داشت به تلفن عمومی هم مجهز شد. اینگونه مردم راحتتر از این تکنولوژی بهره میرند و از هر مکانی امکان برقراری تماس وجود داشته باشد.
در بند بالا گفتیم که کیوسکهای تلفن عمومی لندن از همه معروف تر هستند. این کیوسک ها عموما به رنگ قرمز ساخته و شناخته شدهاند و حتی نمادی از شهر لندن هستند. آنها توسط سرگیلز گیلبرت اسکات (Giles Gilbert Scott) که پسری در یک خانواده معمار بود ، طراحی شدند .
دلیل قرمز بودن این کیوسک ها این بود که در بین شلوغی شهر به راحتی دیده و پیدا شوند. البته به نظر من خیلی هم قشنگ توی خیابونهای لندن جا خوش کرده بودند.
البته که در شهرهای دیگه هم این نوع کیوسک تلفن عمومی دیده میشه. حتی در ایران هم خیلی اوقات به عنوان یکی از موارد طراحی زیبایی در اماکن مختلف استفاده میشه.
در ایران در دهه چهل بود که کیوسک های تلفن عمومی به خیابونها وارد شد. رنگ انتخابی برای این کیوسکها زرد بود و تا سال 1379 با استفاده از سکه ، امکان برقراری تماس وجود داشت. بعد از اون مدرنتر شدند و با استفاده از کارت امکان برقراری تماس ایجاد میشد. کارت های اعتباری که با توجه به زمان مورد نیازمون اونها رو شارژ میکردیم و از آنها استقاده میشد.
تهران نورگیر با بیش از ۲۵ سال سابقه، مرکز تخصصی : پوشش پاسیو، پوشش سقف حیاط خلوت، سقف استخر، طراحی و اجرای نورگیرهای حبابی به صورت دو جداره و بازشو، نورگیر کوپل، گالری کیوسک تلفن، بارانگیر پنجره، نورگیر خورشیدی و بهترین قیمت سقف پارکینگ را دارا می باشد.
__________________________________
مطالب مرتبط: