apamehmall70

apamehmall70

apamehmall70

apamehmall70

کارخانه سوله سازی

کارخانه سوله سازی 

 

کارخانه سوله سازی در تهران بسیار زیاد هستند ولی سوالی که مطرح است این است که آیا آن شرکتها قادر هستند که سازه و سوله مقام مهندسی شده را برای شما بسازندسوله سازی تپکو با داشتن سالها تجربه و مهندسینی با دانش روز و پرسنل مجرب ، انجام محاسبات دقیق و با در نظر گرفتن عوامل به ساخت سوله می پردازندباید سوله های خود را کاملاً متناسب با نیازهای کسب و کار شما بازسازی کنید. خواه یک فروشگاه باشد و یا تجهیزات و تجارت کاشت ،. سایبان ها  انبارها یا پارکینگ ها ظرفیت های بسیار دیگری دارند.با ساخت سوله صنعتی که طیف گسترده ای از اهداف تجاری خود را  گسترش دهید.سوله های صنعتی سهولت در انجام کارهایی زراعی و حیوانی را برای شما فراهم می کند

سوله چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

سقفی شیب دار داردسوله ها از اتصال اسکلت های فلزی ساخته میشوند .و در داخل سوله به کار گرفته می شود و سپس در مکان مورد نظر نصب می گردند

کاربرد سوله سازی

  • سوله های صنعتی ( مانند یخچال فریزر های صنعتی )
  • سوله های تعمیرگاه ها
  • سوله های نمایشگاهی
  • سوله های شهربازی
  • کارخانه های ورزشی (مانند استخرها )
  • پارکینگ ها
  • صنعت های (مانند کشتی سازی )

ساخت سوله :

  • پباده سازی بنا و سوله مورد نظر
  •  تشکیل داد بنا و سوله
  •  مرحله تمیز کاری سوله
  •  اجرای سوله و سازه مورد نظر



 

https://tepcoo.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B5/

 

تولید کننده عسل

تولید کننده عسل

 

کارخانجات بسته بندی عسل در ایران ، شرکتهای زیادی می باشند که شرکت جهان بهنوش گیتی در این زمینه پیشرو می باشد.

عسل یک ماده غذایی بسیار پرانرژی و مقوی بوده و تنها ماده غذایی می باشد که فاسد نمی شود.

در شرکت جهان بهنوش گیتی این ماده غذایی در دو برند به نیک و شانیک به فروش می رسد.

عسل طبیعی جهان بهنوش گیتی  توسط زنبور عسل در مناطق طبیعی و بدون دخالت انسان تهیه می شود.

در کشورهای غربی تولید عسل به صورت مدرن می باشد، تولید عسل بدون زنبور عسل و بوسیله دستگاه های ماشینی است.

_____________________________________

بیشتر بدانید :

صادرات عسل طبیعی از ایران

شرکت صادرات عسل ایران

برندهای عسل طبیعی ایران

_____________________________________

قطعا عسل تولید شده با ماشین هرگز کیفیت عسل تولید شده توسط زنبورهای عسل و در دامان طبیعت را نخواهد داشت.

محصولات برند عسل به نیک جهان بهنوش گیتی :

عسل گون گز انگبین به نیک

عسل چهل گیاه سریتا به نیک

عسل بامزی

عسل بانکه باموم به نیک

عسل بانکه بدون موم به نیک

عسل تپل به نیک

عسل پمپی به نیک

عسل خمره باموم به نیک

عسل خمره ای بدون موم به نیک

عسل الماس به نیک

عسل آرین با موم به نیک

عسل آرین بدون موم به نیک

عسل به نیک لیوانی

عسل ساشه به نیک


 

https://jahanbehnooshgiti.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D8%AC%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D9%86%D8%AF%DB%8C-%D8%B9%D8%B3%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

نصب جک کمپرسی نیسان تهران


نصب جک کمپرسی نیسان تهران

 

با نصب این سیستم بر روی خودروهای وانت دیگر نگران تخلیه بار نباشید.

مزیت های جک اطاق نیسان

  • کمپرس نمودن 3.5 تن بار به سادگی و در حد اقل زمان
  • وزن کم این سیستم بر روی خودرو
  • دارای شاسی مجزا از شاسی خودرو جهت کاهش فشار به شاسی خودرو و همچنین سهولت جدا کردن این سیستم از روی خودرو برای نصب بر روی خودروی دیگر
  • عدم تغییر ظاهر خودرو به علت نصب این سیستم بر روی اطاق فابریک
  • این سیستم قابل نصب بر روی خودرو های نیسان از مدل 1350 به بالا و همچنین خودرو های دوگانه سوز می باشد.
  • دو عدد اهرم کوچک در زیر صندلی راننده تعبیه شده که کار با این سیستم را بسیار ساده می کند

نمایندگی فروش انواع جک روغنی و ساخت جک هیدرولیک، بالا نرفتن جک هیدرولیک، تست جک هیدرولیک، لطفا جهت استعلام قیمت خرید، سفارش،با شماره ۰۹۱۲۴۰۱۹۹۱۶سازنده جک اطاق نیسان و سازنده جک اطاق نیسان کرج رعد هیدرولیک تماس بگیرید.

خدمات رعد هیدرولیک سازنده جک اطاق نیسان کرج

• ساخت جک کمپرسی نیسان

• تعمیر جک هیدرولیک هیدرولیک کمپرسی نیسان

• رفع روغن ریزی جک کمپرسی نیسان

• گاردان پمپ کمپرسی نیسان

سوالات متداول نصب جک کمپرسی نیسان:

شماره تلفن رعد هیدرولیک برای نصب جک کمپرسی نیسان تهران چه شماره ای می باشد؟

۰۹۱۲۴۰۱۹۹۱۶

آیا رعد هیدرولیک توانایی ساخت هر گونه جک را دارد؟

رعد هیدرولیک در ساخت پیچیده ترین جک ها آماده پذیرش سفارش می باشد.

 رعد هیدرولیک با نصب جک کمپرسی نیسان تهران چه خدماتی را ارائه می دهد؟

• ساخت جک کمپرسی نیسان

• تعمیر جک هیدرولیک هیدرولیک کمپرسی نیسان

• رفع روغن ریزی جک کمپرسی نیسان

• گاردان پمپ کمپرسی نیسان

نصب جک کمپرسی نیسان تهران، سازنده جک اطاق نیسان مجهز به قطع کن در داخل جک تعبیه شده است. ۵سانت مانده به اتمام آنتن ها شیر تخلیه بصورت اتومات از نقطه فشار بحالت کم فشار تبدیل میشود و هیچگونه آسیب به جک وارد نخواهد شد.

در صورت هرگونه اختلالی در پمپ و یا روغن و یا سیستم مکانیکی ماشین،پلاتفرم اطاق و سازه ماشین خرابی نمی گردد.

این روش در جکهای انتنی برای اولین بار در کشور عزیزمان در واحد صنعتی رعد هیدرولیک انجام می گردد.

افتخار همکاری و ارسال اطلاعات فنی در خصوص هیدرولیک آماده را داریم.

رعد هیدرولیک در ساخت پیچیده ترین جک ها آماده پذیرش سفارش می باشد.

 

https://radhidrulic.com/%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%AC%DA%A9-%D8%A7%D8%B7%D8%A7%D9%82-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%A7%D9%86/


 

نمایندگی محصولات بکو

 نمایندگی محصولات بکو

 

فروشگاه اینترنتی بکوچی

یک خرید اینترنتی مطمئن، نیازمند فروشگاهی است که بتواند کالاهایی متنوع، باکیفیت و دارای قیمت مناسب را در مدت زمانی کوتاه به دست مشتریان خود برساند و ضمانت بازگشت کالا هم داشته باشد؛ ویژگی‌هایی که فروشگاه اینترنتی بکوچی سال‌هاست بر روی آن‌ها کار کرده و توانسته از این طریق مشتریان ثابت خود را داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی بکوچی به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان خود تلاش کرد تا بتواند با ارائه ی برند بکو نیازهای مشتریان خود را پاسخ گوید و تمرکز خود را از یک برند خاص گذاشته و حق انتخاب بیشتری به مشتریان قدیمی خود دهد. از این رو نمایندگی محصولات بکو با هدف خدمت بیشتر به ایرانیان این محصولات بکو را در فروشگاه اینترنتی خود قرار داد تا نحوه ی خرید را برای آنها آسان تر سازد.

 

نمایندگی محصولات بکو نمایندگی یک شرکت بکو است. نماینده فروش با هدف فروختن و نه استفاده از محصولات و برای کسب سود، محصولات شرکت یا فرد دیگر را به نمایندگی از آن فرد یا شرکت به فروش می‌رساند. معمولاً در این روش از تجارت نمایندگی فروش با خرید محصولات از شرکت یا فرد اصلی با قیمت کمتر از قیمت بازار، به فروش محصولات اقدام می‌کند تا به این ترتیب ضمن افزایش فروش و برند شرکت اصلی، نمایندگی فروش نیز به سود و درآمد برسد. در این نوع از تجارت به این دلیل که نماینده فروش محصولات را از فرد یا شرکت خریداری و سپس نسبت به فروش آن‌ها اقدام می‌کند، ممکن است نمایندگی فروش با تغییرات بازار دچار ضرر یا سود شود. لازم به ذکر است این نوع از تجارت با بازاریابی متفاوت است.



 

 https://bekochi.com/



 

نمایندگی ایران رادیاتور در غرب تهران

نمایندگی ایران رادیاتور در غرب تهران

تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران یکی از خدماتی است که توسط شرکت مستر امداد و در راستای خدمت رسانی بیشتر به شما عزیزان در شهر تهران و به خصوص نواحی غرب تهران ارائه می شود. گروه صنعتی ایران رادیاتور بزرگترین تولید کننده انواع رادیاتورهای آلومینیومی، پکیج شوفاژ دیواری ،زمینی و انواع مشعل(خانگی و صنعتی) در خاورمیانه می باشد.

در سال 1358 شرکت ایران رادیاتور بعلت عدم تخصص صنعت ریخته گری داخلی در تولید رادیاتورهای آلومینیومی و ورود آن از اروپا با یک ماشین و تعدادی کارگر ساختمانی در مساحتی حدود 1500 مترمربع در تهران تاسیس گردید. سال 1383 با توجه به نیاز بازار به پکیج دیواری شرکت ایران رادیاتور تصمیم به تحقیق و بررسی در مورد تولید پکیج دیواری گرفت .

با توجه به سابقه خوب این شرکت در تولید رادیاتور آلومنیومی و مشعل ، مهندسان این شرکت تمام تلاش خود را برای تولید پکیجی در خور نام این گروه صنعتی به کار بستند. با توجه به فاز اولیه تصمیم بر این اساس بود که تمام قطعات به صورت SKD وارد شده و در کارخانه ایران رادیاتور مونتاژ گرد.

مهندسان شرکت با تحقیق بررسی تمام تلاش خود را برای تهیه قطعات از بهترین شرکت های اروپایی انجام دادند و با توجه به اینکه شرکت ایران رادیاتور نماینده انحصاری کارخانه willo آلمان در ایران می باشد قلب تپنده پکیج که همان پمپ آن باشد به این شرکت سفارش داده شد. نمایندگی ایران رادیاتور در غرب تهران انواع پکیج ها را داراست.

پکیج ایران رادیاتور

ایران رادیاتور با توجه به رقیب قوی و با تجربه همچون بوتان راه سختی را در میان داشت اما با تلاش و حفظ کیفیت محصولات خود توانست به رقیبی برای شرکت بوتان تبدیل شود. شاید سری های اول پکیج های تولیدی ایران رادیاتور آن کیفیتی که باید را نداشته بود اما با گذشت زمان و کسب تجربه این شرکت توانست اشکالات را برطرف کرده و به دستگاهی قابل قبول دست یابد.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران یکی از خدمات تخصصی شرکت مستر امداد می باشد و به دلیل تکنولوژی بالایی که در پکیج های خانگی به کار رفته است، کلیه کارهای مربوط به تعمیر و نگه داری و سرویس این دستگاه ها باید توسط یک فرد آشنا و متخصص و در عین حال با تجربه انجام شود.


 

https://www.mremdad.com/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/