apamehmall70

apamehmall70

apamehmall70

apamehmall70

ساخت سوله صنعتی در تهران

ساخت سوله صنعتی در تهران

تهران قطب صنعتی ایران است و برای ایجاد کارخانه و کارگاه صنعتی طبیعتا به سوله و ساخت سوله نیاز می باشد. شرکت ساخت اسکلت فلزی تپکو به ساخت انواع سوله در تمامی مناطق تهران می پردازد و بهترین کارخانه سوله سازی است.اسکلت فلزی بنا به وسیله طراح پیاده سازی می گردد این طرح ها بایستی به وسیله بازرسان کیفیت محاسبه گردد.مهم ترین بخش  سوله سازی ایجاد کردن سازه است بعد از تشکیل ان سوله برای نصب به مکان مربوطه منتقل و توسط تکنسین های آن نصب  می گردد.

ساخت سوله صنعتی

 

شرکت سازه های فلزی تپکو با داشتتن ابزار آلات و تجهیزات فنی مجهز ساخت انواع سوله های صنعتی را تجربه دارد. شرکت سازه های فلزی تپکو سوله های مقاوم و مستحکم می سازد. در کوتاهترن زمان ممکن سوله های صنعتی را تحویل می دهیم. مناسب ترین قیمت را در بین کارخانه های سوله سازی داریمساخت سوله مناسب ترین ایده برای ساخت مرکز صنعتی و کارگاهی و تجاری است.که برای آنها از نظر قیمت و مقاومت بسیار بصرفه می باشد.

کارخانه سوله سازی در تهران

ساخت اسکلت فلزی تپکو از بهترین کارخانه ها و معروف ترین کارخانه ها در زمینه سوله سازی در تهران می باشد.دانش و مهارت ساخت سوله صنعتی را دارد.برای ایجاد و ساخت انواع سوله و بنای کارخانه ها با  اسکلت فلزی تپکو در ارتباط باشید.سوله ای که در مقایسه با سازه های مشابه وزن کمتری دارد سوله سبک گفته می شود.سقف این سوله های سبک طبق محاسبات خاص به صورت شیب دار طراحی می شودسوله تک دهاانه و قوسی مهم ترین نوع سوله ها هستند که بر اساس نیاز مشتری طراحی و اجرا می شوند..جهت ساخت سوله بایستی نیاز مشتری در نظر گرفته شود و بر اساس آن سوله ساخته شود.ساخت سوله برای اجرای خط های تولیدی مثل اتومبیل، مرغداری، ساخت کارخانجات و … در شرکت ساخت اسکلت فلزی تپکو انجام میشود.ساخت اسکلت فلزی در شرکت تپکو از جنس فولاد می باشد و تیر و ستون هایی را به صورت عمودی و افقی به هم متصل می نماید.اسکلت توسط ستون ها و تیرها ساختمان را پایدار نگه می دارد.اسکلت فلزی هر ساختمان از سازه های فولادی جدا از هم تشکیل شده که این سازه های فلزی باید به طروق مناسبی به یکدیگر متصل شوند. اتصالات بکار رفته در ساخت اسکلت فلزی از نوع جوشی، پرچی و یا پیچ می باشد. ساخت اسکلت فلزی به دلایلی نظیر کیفیت بالاتر، مقاومت و استحکام بالا، قیمت مناسب اسکلت فلزی جای اسکلت بتنی را گرفته است.

مراحل انجام پروزه سوله سازی در شرکت تپکو

  • برشکاری
  • مونتاژ اولیه
  • جوش اولیه
  • مونتاژ نهایی
  • جوش نهایی
  • تمیزکاری و رنگ



 

https://tepcoo.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B5/

 

کارخانه سوله سازی

کارخانه سوله سازی 

 

کارخانه سوله سازی در تهران بسیار زیاد هستند ولی سوالی که مطرح است این است که آیا آن شرکتها قادر هستند که سازه و سوله مقام مهندسی شده را برای شما بسازندسوله سازی تپکو با داشتن سالها تجربه و مهندسینی با دانش روز و پرسنل مجرب ، انجام محاسبات دقیق و با در نظر گرفتن عوامل به ساخت سوله می پردازندباید سوله های خود را کاملاً متناسب با نیازهای کسب و کار شما بازسازی کنید. خواه یک فروشگاه باشد و یا تجهیزات و تجارت کاشت ،. سایبان ها  انبارها یا پارکینگ ها ظرفیت های بسیار دیگری دارند.با ساخت سوله صنعتی که طیف گسترده ای از اهداف تجاری خود را  گسترش دهید.سوله های صنعتی سهولت در انجام کارهایی زراعی و حیوانی را برای شما فراهم می کند

سوله چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟

سقفی شیب دار داردسوله ها از اتصال اسکلت های فلزی ساخته میشوند .و در داخل سوله به کار گرفته می شود و سپس در مکان مورد نظر نصب می گردند

کاربرد سوله سازی

  • سوله های صنعتی ( مانند یخچال فریزر های صنعتی )
  • سوله های تعمیرگاه ها
  • سوله های نمایشگاهی
  • سوله های شهربازی
  • کارخانه های ورزشی (مانند استخرها )
  • پارکینگ ها
  • صنعت های (مانند کشتی سازی )

ساخت سوله :

  • پباده سازی بنا و سوله مورد نظر
  •  تشکیل داد بنا و سوله
  •  مرحله تمیز کاری سوله
  •  اجرای سوله و سازه مورد نظر



 

https://tepcoo.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B3%D9%88%D9%84%D9%87-%D8%B5/

 

حمام گربه

حمام گربه

گربه‌ها عادت دارند که خودشان را لیس بزنند و تمیز کنند و بچه گربه ها این کار را از یکماهگی آغاز میکنند و گربه‌های بالغ نیمی از اوقات خود را صرف تمیز کردن خود می‌کنند. پس گربه ها نیاز زیادی به حمام کردن ندارند. همچنین گربه ها برخلاف سگها از حمام و آب و شنا کردن خوششان نمی آید. بنابراین بطور معمول هر سه ماه یکبار شستشو برایشان کافی است مگر اینکه واقعا کثیف شده باشند.

اما حمام کردن دارای فوایدی نیز هست. اینکار باعث تحریک پوست و پاکسازی چربی مازاد پوست، شوره و موهای ریخته شده گربه می‌شود. همچنین به گربه نشان می‌دهد که در دست گرفته شدن به او آسیبی نمی‌رساند. علاوه از این ممکن است در بیماریهای قارچی و عفونی پوست نیاز به شستشوی درمانی باشد که در فواصل معمولا یک هفته ای شستشو انجام میگیرد. محیط حمام برای گربه باید دلپذیر باشد تا بتواند شرایط حمام را تحمل کند.

 

گربه‌هایی که موهای کوتاه دارند، به ندرت به حمام احتیاج پیدا می‌کنند؛ در مقابل، گربه هایی که موهای بلند دارند بیشتر به مراقبت‌های بهداشتی نیاز دارند. گربه های مو بلند باید روزانه برس کشیده شوند تا موهای ریخته شده جمع آوری شود و از ایجاد گره در موها ممانعت شود.

حمام بیش از حد باعث خشکی پوست می‌شود، بنابراین سعی کنید بیش از حد آنان را حمام نکنید.

بچه گربه‌ها را میتوان در حدود ۴ هفتگی حمام کرد.

گربه‌های مسن یا بیمار ممکن است در حمام دچار اضطراب شوند و وضعیت آنها را پیچیده تر کند.

 

https://labkhandheyvanat.ir/%D8%AD%D9%85%D8%A7%D9%85-%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87/

 

فروش گربه اسکاتیش - خرید گربه اسکاتیش

 

فروش گربه اسکاتیش - خرید گربه اسکاتیش

گربه اسکاتیش فولد یا گربه‌های اسکاتلندی یک نژاد شیرین مزاج و مو کوتاه با ویژگی غیرمعمولی مانند گوش های تا شده است. گوش‌های کوچک گربه به سمت جلو و پایین جمع می‌شوند و ظاهری منحصربه‌فرد به آن می‌دهند که تقریباً شبیه جغد است.

این ویژگی را می‌توان به یک نژاد با نام گربه انباری نسبت داد که  در اسکاتلند وجود دارد. این گربه حامل ژن جهش‌یافته است که اساس این نژاد شد. متأسفانه، ژن گوش های تا شده به یک اختلال اسکلتی دردناک مرتبط است.

در حالی که پرورش گربه‌های اسکاتلندی به دلیل احتمال ناهنجاری آناتومیکی بحث‌برانگیز است، اما این عمل همچنان ادامه دارد، زیرا مردم این گربه فداکار را با ظاهر جالبش دوست دارند.

 

ویژگی های گربه اسکاتیش فولد

این نژاد به خاطر خلق و خوی راحت و اجتماعی بودنش معروف است. معمولاً با سگ های دوستدار گربه و گربه‌های دیگر به خوبی کنار می‌آید و به خوبی با خانواده‌هایی که دارای چند حیوان خانگی هستند سازگار می‌شود. 

اگر بچه‌هایی که به اندازه کافی بزرگ هستند به این گربه احترام بگذارند و با آن به‌خوبی رفتار ‌کنند، سریعاً می توانند با او دوست ‌شوند. شخصیت محبت‌آمیزشان برای افراد در هر سنی هم آرامش‌بخش و هم دوست‌داشتنی است.

اسکاتلندی برای شاد بودن نیازی به فعالیت زیاد یا ورزش شدید ندارد. او در خانواده ای که در آن می تواند به طور معمولی بازی کند و همچنین زمان زیادی که او را در آغوش می گیرند، رشد خواهد کرد.

تاریخچه اسکاتلندی فولد

اولین نوع اسکاتلندی یک گربه انباری به نام سوزی بود که در سال ۱۹۶۱ در مزرعه ای در پرثشایر اسکاتلند کشف شد.

او یک جهش طبیعی برای گوش های چین خورده داشت که آن را به نیمی از بچه گربه هایش منتقل کرد. کشاورز همسایه ویلیام راس شروع به پرورش بچه گربه ها کرد.

او با یک متخصص ژنتیک مشورت کرد. متأسفانه سوزی پس از برخورد با یک ماشین جان خود را از دست داد، اما دخترش اسنوکس خط او را تداوم بخشید.

به زودی مشخص شد که بچه گربه های اسکاتلندی با گوش های تا شده متولد نمی شوند. گوش های بچه گربه های حامل این ژن در حدود ۲۱ روزگی شروع به تا شدن می کنند و تاشدگی از لبه بیرونی گوش، نزدیک به پایه شروع می شود.


 

https://hyper-meo.com/%DA%AF%D8%B1%D8%A8%D9%87-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%B4-%D9%81%D9%88%D9%84%D8%AF/

 

اجاره اتاق اداری

اجاره اتاق اداری

ثبت اگهی


 

آگهی های اجاره اتاق اداری یا ملک اداری

مهم‌ترین عمل در  اجاره اتاق اداری و یا اجاره ملک اداری ، بستن قرارداد اجاره بین طرفین می باشد.

 نکات مهم در اجاره ملک:

مهم ترین نکته این است که این قرارداد باید بین طرفین به صورت قانونی بسته شود.

انجام دادن این کار ها به صورت قانونی و در دفاتر ثبت اسناد رسمی موجب می شود تا از احتمال بروز مسائل کوچک و بزرگ در آینده کاسته شود .

اما خیلی از افراد هستند که متاسفانه این عمل را بدون نتیجه و بی اهمیت می دانند و به راحتی به طرف مقابل خود اعتماد می کنند.

در نتیجه برای به وجود نیامدن هر مشکلی بهتر است حتی اگر اجاره‌نامه‌ای را با افراد نزدیک و آشنای خود می‌بندید، آن را به صورت قانونی پیگیری کنید.

_____________________________________

بیشتر بدانید:

اجاره ملک

خرید ملک

اجاره مغازه

_____________________________________

و همچنین

اجاره‌نامه در واقع قراردادی است که برای اجاره نوشته می شود. و صاحب ملک موجر و اجاره‌کننده مستأجر نامیده می شود.

در واقع اجاره نامه ما بین دو طرف یعنی صاحب ملک و اجاره‌کننده بسته می‌شود .و روابط بین این دو را به صورت قانونی مشخص می‌کند.

و تعهدی است که طرفین به یکدیگر می‌دهند تا در صورت بروز اختلافات به آن مراجعه کنند و برای اجاره اتاق دفتر کار و یا اجاره اتاق مطب با مشکل مواجه نشوند.

برای دیدن آگهی های اجاره اتاق دفتر کار و اجاره ملک اداری ، وارد اینوبینو شوید


 

https://inobino.com/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C/