apamehmall70

apamehmall70

apamehmall70

apamehmall70

عمل سیکس پک


 عمل سیکس پک

عمل سیکس پک در سایت پرفکت کلینیک به تحلیل آن میپردازیم.

سیکس پک و عمل زیبایی سیکس پک زیبایی آن چیست ؟!

امروزه داشتن اندام ایده آل و شکم تخت و خوش فرم به هدف و رویای بسیاری از افراد جامعه تبدیل شده است. برخی افراد با رژیم غذایی ویژه و تمرینات ورزشی مداوم و سخت، به عضلات شکمی خود فرم میدهند و اصطلاحا سیکس پک میسازند.

این کار علاوه بر زمان بر بودن برای بسیاری از افراد دشوار و طاقت فرسا است. اما آیا تا به حال عمل سیکس پک به گوش شما خورده است؟!

در جوامع امروزی کم تحرکی و مصرف فراوان غذاهای چرب و پرکالری سبب تجمع چربی‌ها در نواحی شکم و پهلو میشود. این سبک از زندگی شما را از داشتن شکم تخت و خوش فرم دور میکند. اما عمل جراحی سیکس پس، امکان فرم دهی عضلات شکمی را در زمان کمتر و با سهولت بسیار بیشتر فراهم کرده است. این عمل هم در میان آقایان و هم بانوان مورد توجه قرار گرفته است و برای افرادی که چربی و اضافه وزن مقاوم و تغییرات وزنی شدید و متوالی داشته اند و دچار ضعف سیستم ایمنی یا ضعف تغذیه نیز نیستند، بسیار مناسب است. این جراحی که با روش‌های مختلفی نظیر لیپوساکشن، ابدومینوپلاستی، لیپولیز و لیپوماتیک انجام میشود، سبب از بین بردن و تخلیه چربی‌های مقاوم موضعی میشود.

در ادامه به بررسی روش‌های عمل سیکس پک میپردازیم :

  • لیپولیز : این روش کم تهاجم و کم عارضه است و معمولا التهاب، کبودی و تورم پس از انجام عمل مشاهده نمیشود. سلول‌های چربی که به حالت مقاوم درآمده اند طی لیپولیز تخریب میشوند. این سلول ها سپس از طریق مکش و باقی مانده آنها از طریق متابولیسم بدن تخلیه و دفع میشوند. این روش تنها با بی حسی و بدون نیاز به بیهوشی نیز امکان پذیر است.
  • لیپوساکشن : در روش لیپوساکشن، پس از بیهوشی فرد، چربی‌ها سوزانده و با مکش تخلیه میشوند.
  • لیپوماتیک : لیپوماتیک نیز روشی ساده و کم خطر است که به علت کاهش خطای پزشکی، امکان ایجاد عوارض جانبی نیز پایین تر است و التهاب، تورم و درد نیز در آن کمتر مشاهده میشود. در این روش میتوان سلول‌های چربی خارج شده را در نقاط دیگر بدن نیز به کار برد.
  • آبدومینوپلاستی : مزیت این روش نسبت به سایر روش‌ها این است که علاوه بر تخلیه چربی‌ها، سبب جمع کردن و برداشتن پوست شل و اضافه نیز میشود، در نتیجه برای افرادی که دارای افتادگی پوست هستند نیز مناسب است. اما برای انجام آن باید به وزن نسبتاً ثابتی رسیده باشید. افراد دارای چربی فراوان و پوست سفت در ناحیه شکم، کاندید مناسبی برای این روش نیستند. در آبدومینوپلاستی بنا به تشخیص پزشک و شدت افتادگی پوست، از 3 ناحیه مختلف برش‌هایی زده میشود. بر این اساس آبدومینوپلاستی به سه دسته مینی آبدومینوپلاستی، آبدومینوپلاستی گرد گرد و یا آبدومینوپلاستی کامل تقسیم میشود.

 

 https://perfectclinic.net/featured_item/%D8%B9%D9%85%D9%84-%D8%B3%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%BE%DA%A9/


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد