apamehmall70

apamehmall70

apamehmall70

apamehmall70

هایپر میو

هایپر میو

در این مقاله  از هایپر میو به بررسی گربه بمبئی میپردازیم.

پیدایش

گربه بمبئی از تلفیق دو نژاد برمه و گربه موه کوتاه سیاه امریکایی بوجود آمده است. هدف ایجاد کنندگان این گربه ایجاد گربه ای با بدن قوی، موهای سیاه و براق و رفتار دوستانه بود. در دهه ۱۹۵۰ نیکی هورنر از امریکا این گربه را از بوسیله آمیزش گربه سیاه امریکایی و گربه ی برمه پرورش داد. وجه تسمیه این حیوان صرفاً به خاطر شباهت آن به پلنگ سیاه است که در هند و بمبئی یافت میشود.  این گربه چند سال بعد در سال ۱۹۷۸ در انجمنی به نام هواداران گربه به رسمیت شناخته شد.

ویژگی های گربه بمبئی

این گربه با موهای سیاه براق و چشم های مسی یا طلایی خود یکی از گربه های جذاب است بدن گربه بمبئی خوش فرم  است و می توان گفت ریزش موی متوسطی دارد. قد این گربه معمولا بین ۳۰ تا ۴۵ سانت است و وزنش ۲.۵ تا ۵ کیلو میتواند باشد. همان طور که دیدیم این گربه فقط و فقط به رنگ سیاه خالص و براق وجود دارد.

این حیوان، بازی گوشی و فعال است و رفتار نسبتا دوستانه ای دارد. با شرایط بسیاری سازگاری دارد. این گربه مهربان را میتوان در خانه نگه داشت و بسیاری افراد به دنبال این هستند که یکی از این گربه ها را داشته باشند. گربه بمبئی باهوش و بازی گوش است و میتوانید به آنها بازی های مختلفی مانند برو بیارش را یاد بدین و یا به آنها یاد بدین و با قلاده با آنها به پیاده روی بروید.

بیشتر بخوانید

گربه مو کوتاه بریتانیایی

این حیوانات اجتماعی و مهربان هستندبا سایر حیوانات هم رابطه ی خوب و دوستانه دارند با این حال باید همیشه به آنها توجه و محبت داشته باشید. از آنجایی یکی از اهداف ایجاد این نژاد، ایجاد رفتار دوستانه بوده است، گربه بمبئی مهربان است با انسان رابطه خوبی دارد، اجتماعی است و از تنهایی بیزار است. این گربه میتواند هم بازی بچه ها نیز باشد البته با نظارت و آموزش افراد دیگر، هرچند این گربه اهل پرخاشگری نیست.

این گربه واقعا باهوش است و تجربه نشان داده است که به رفتار و صحبت های انسان واکنش نشان میدهد و به راحتی درک میکند که در اطرافش چه چیزی اتفاق میفتد و به آن واکنش متناسب نشان میدهد.


 

https://hyper-meo.com/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد